100708

Heeej! Jag vet..Jag är verkligen grymt dålig på att uppdatera nu för tiden men det har helt enkelt inte funnits varken tid eller ork kvar till att blogga.

Jag och min familj hade en underbar vecka i Turkiet. Vi hade dock lite otur med vädret de första dagarna men då fanns de alltid annat man kunde göra. De fina vädret kom i alla fall till slut och precis som förra gången kändes det väldigt tråkigt att åka hem till kalla Sverige igen. MEN! Absolut inte lika tråkigt denna gången eftersom jag och min pojke snart skulle få träffas igen. Så.. nu är vi tillsammans igen och bor i min lilla lägenhet här på Linehed. Allt funkar bra och det är så himla skönt att få vara tillsammans med honom igen ♥ Lite jobbigt har vi det med alla papper och grejer som måste fixas. Så det ska bli skönt när allt sånt trams är klart.

Tack för att ni läser!
 Massa kramar Sara


Kommentarer
Postat av: cissi

nu får du uppdatera lite sara :P

2010-08-18 @ 22:25:01

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0