Nytt år, nya möjligheter

2:a januari 2010 idag - Kommer nog att ta ett tag innan man vänjer sig vid att skriva 2010, eller vad säger ni? :) Det nya året hoppas jag kommer föra med sig lycka, en god ekonomi, en god hälsa och så klart massvis av kärlek. Tycker nog att det kan vara min tur att få lite vind i seglet nu :) 

Nyårslöften? Förra året bestämde jag mig för att gå ner i vikt och det ser man ju hur det gick med det (: Även om jag lyckades gå ner 6 kilo så var ju tanken att jag skulle gå ner ett X antal till.
Så där fortsätter jag! Fortsätter kampen detta året..så det får bli mitt Nyårslöfte även detta år. Är SÅ otroligt trött på att känna mig som en heffaklump! Men lättare sagt en gjort.. ni vet säkert vad jag pratar om :)

Ha en mysig lördagkväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0