Glad

Jag är så glad! Jag fick löneförhöjning idag, fastän jag bara jobbat i en ynka månad, om ens det :)

Min "chef" ville prata med mig idag, i enrum(!) Jag blev skit nervös och trodde att hon skulle berätta hur missnöjda de var med mig och kanske rent utav ge mig sparken. Ja..Typiskt mig med andra ord, virra in mig i en massa negativa tankar.

Men så var inte fallet..Faktum var att de trivs jätte bra med mig och hoppas att jag ska stanna hos dem så länge jag bara kan och vill. Därför ville de ge mig en liten löneförhöjning. Ni kan tro att jag har svävat på moln här ikväll. Har man gått runt här i månader och varit arbetslös och så kommer man till ett ställe där man verkligen uppskattas. Hualigen så bra det känns! :)


Nu ska jag hoppa upp på mitt lilla moln och flyga in till min säng där jag säkerligen kommer somna gott.

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0