Finally!

Hej på er! Blir inte så mycket tid över till bloggen numera, tyvärr. Här flyter allt på som det ska och äntligen känns det som om jag har fått "vind i seglet" igen. Hade dock sett fram emot min första lön nu, som skulle kommit den 25:e men uteblev :( Hade blivit något fel på lönekontoret så den kommer inte förrens på fredag.

Idag vaknade jag av att min mobil ringde. Det var en jätte trevlig tant som ringde från kirurgmottagningen och berättade att jag hade fått en tid för min gallstensoperation. Redan nästa vecka, på torsdag :) Så får se hur jag ska lösa det med jobb och så. Men det ordnar sig, jag måste ju göra detta liksom. Ni anar inte så skönt det ska bli att bli av med stenj*vlarna :)

Förresten..En liten kul grej bara. Kommer ni ihåg vad jag skrev ang. mitt nyårslöfte.. Förra året lyckades jag ju "bara" gå ner 6 kilo. Gissa vad jag har gjort sedan i julas!? :)


Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0