Vilse i Hbg

Hejsan! Ja..Nu skulle jag egentligen varit nyopererad men eftersom operationen blev framflyttad så får jag vänta en vecka till. Inte mig emot :) Även om det hade varit skönt och bli av med skiten nu.

Men men, nog om det..Nu i veckan trotsade jag vädret och körde ner till IKEA i Helsingborg. Fy fan säger jag bara, haha. Av någon anledning körde jag galet fel. Vet inte hur jag tänkte men stället för att köra mot Halmstad så jag körde jag mot Malmö och när jag sedan kom på detta drabbades jag lite smått av panik. Hoho, det var ju inte det lättaste att hitta tillbaka sen vill jag lova. Va inne och snurrade lite i Helsingborg innan jag slutligen hittade rätt väg, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på Let´s dance och käka mina salta pinnar :)


Ha en mysig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0