Projekt toalettbord

Jag har ett nytt projekt på gång :) Det är ett gammalt toalettbord som tidigare har ägts utav min mormors farmor, så man kan ju lugnt säga att det har ett X antal år bakom sig.

Jag tyckte det va synd att ingen använde detta och eftersom jag länge länge velat ha ett eget toalettbord tackade jag ju självklart ja när jag blev tillfrågad om jag ville ha det.

Nu ska jag bara försöka få det i mitt stuk. Försökte lägga in en bild här tidigare men det ville sig inte. Just nu är det i alla fall brunt. Gammalt brunt. Jätte svårt att förklara men jag ska i varje fall försöka göra det några nyanser ljusare. Hoppas det blir bra :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 20:56:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0