Söndagsuttråkad

Usch, va det är tråkigt att vara sjukskriven. Är sjukskriven fram tills torsdag men får se, mår mycket bättre nu så ser egentligen ingen anledning till att gå hemma och uggla längre. Ser väldigt mycket fram emot löningen nu på torsdag, vilket jag säkerligen inte är ensam om ;) Då ramlar min första "riktiga" lön in på kontot. Har lovat Niklas att vi ska åka till G-kås på torsdag/fredag om det inte är snöstorm vill säg. Tycker det är så himla mysigt att gå där och köpa massa "skit" Hehe. Eller ja skit och skit, sådant som är nödvändigt men som är tråkigt/ dyrt att köpa annars. Särkilt roligt är det att gå omkring där inne nu när man har en mysig lägenhet som mer än gärna inreds.

Kom att tänka på när jag var yngre, då jag möblerade om mitt rum i pricip varannan helg. Jag inspererades av olika inredningstidningar och tyckte det var super kul att se hur saker och ting tog plats i rummet. Fixade och donade hur länge som helst. Sen kommer jag ihåg att jag inte gillade när någon stökade ner, särskilt inte i sängen. Då såg det ju inte längre ut som det gjorde i den där tidningen. Hihi. Tokigt! Kom underfund med att det inte riktigt var någon bra idé. Mina kompisar tyckte bara jag var konstig :)

Nu ska jag värma mig en "varma koppen" , chaaaaampinjon, helt underbar god!


Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0