En Sara utan gallblåsa

Hej vänner! Det har nu gått ett par dagar sedan jag opererade bort min gallblåsa och alltsammans har gått väldigt enkelt och smidigt. Mådde dock för j*vligt på uppvaket och närmsta tiden därefter. Jag hade inte alls ont där de hade opererat, visst det spände lite och så men det stod man ju ut med. I min högra axel däremot hade jag fruktansvärt ont. Det berodde tydligen på att de hade fört in någon sorts gas i min högra sida för att lyfta upp kunna se bättre där inne. Låter läskigt. Men nu går allt i rätt riktning. Det kliar som sjutton under mina "plåster" så läkningsprocessen är i full gång och jag mår mycket, mycket bättre nu och det känns helt j*vla underbart ska ni veta! :)

Så fort jag har läkt ska jag börja träna och ta hand om min kropp efter all skit den har fått utstå! Ska bara hitta "rätt" gym. Tips på bra gym, någon?

Nu ska jag värma mig en "Varma Koppen" och sedan ska jag tjata lite på pappa så han kan komma och hjälpa mig med att sätta upp ett par grejer som jag köpte på Ikea sist, hehe ♥


Kommentarer
Postat av: Dexter

Jag vet ett jättebra gym, det nya på arenan. Jag har börjat där nu, tycker du kan börja där oxå så tränar vi tillsammans :-) kul att peppa varann

2010-02-18 @ 09:40:20
Postat av: Linda

Ja Nautilus simhallsbadet är prima! :) Det är nog Nautilus som har på arenan också väl.. Men har dom träningspass där eller är det bara gym?

2010-02-18 @ 15:47:45
Postat av: Sara

Dexter: Absolut! Jag har varit jätte inne på det också! Eftersom det är så nära så hade det varit jätte smidigt att träna där. Men vet du om de finns träningspass där, tycker sånt är så kul :)

Linda: Ja, vi tränade ju där ett par gånger tillsammans. Stort plus är ju definitivt alla träningspass man kan köra och att man kan simma om man känner för det. Frågan är om man kan det på det nya gymmet? :)

2010-02-18 @ 16:44:18

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0