Livet leker!

Så här bra som jag mår nu har jag inte mått på väldigt, väldigt länge. Om jag ens har mått så här bra(!)..Någonsin!

Nedräkning för Turkiet resan är i full gång. 10 dagar kvar, sedan väntar 1 vecka i Alanya med massvis med sol & bad. När jag sen kommer hem börjar slutet på eviga väntan. Av alla 9 månader som vi har väntat blir denna utan tvekan den längsta. Som vi har kämpat för detta, men nu är det äntligen vår tur! ♥

Vet ni..Vi människor är ju väldigt bra på att klaga över småsaker som ont i huvudet, ont i magen och hit och dit men hur ofta är det egentligen man hör fan va gött det känns i huvudet idag eller, jäklar va magen känns soft!? Så..

Fy fan va bra jag mår!


och mamma, kämpa på. Allting ordnar sig alltid, det vet du! Det brukar du säga till mig. Jag älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Turkiet alltså? fan va kul!! :) vem ska du dit med? jag ska också dit, fast i augusti med min gamle mor. ;)

2010-04-28 @ 18:49:05
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: debbie

tycker nog att din blogg har dött lite,eller?

2010-06-23 @ 08:29:10
Postat av: Sara

Debbie: Ja det kan man ju lugnt säga att den har gjort, får skärpa till mig! :)

Emelie: Det va grymt skönt att åka dit! Va där med familjen och det va himla mysigt. Såå kul, skulle gärna åka dit igen. Hoppas ni får en härlig semester med massor av sol och bad! :)

2010-07-08 @ 18:06:56

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0