Scarred..

..på mtv måste vara bland det absolut äckligaste jag någonsin sett. Fy f*n! Sitter här helt blek, haha! Får nog ta och byta kanal..Läskigt

Idag har jag äventyrat stan lite grann, behövde inhandla ett par grejer..Redan igår gick jag och smed planer på att gå och hälsa på Debbie på hennes jobb. Det var på tok för länge sedan vi sågs. Så jag bestämde mig för att traska bort till min käre vän. Sagt och gjort. Vet inte hur men vi kom iaf in på toaletter och ja..sen va vi i farten igen! (Oj! Vad jag saknar Ulles tiden) MEN tycker nog att vi bör uppdatera lite nya foton nu min gamle vän ♥







Tankar: Huh, undrar om mina fönster kommer blåsa sönder!?

Kommentarer
Postat av: debbie

blev jätteglad när du kom å hälsade på mig (inte så många som gör).hi,hi jag sa till patricia när du hade gått,att de är så typsikt oss med våran fishumor.alltid lika kul! ses imon.då blir de partaj.puss

2009-10-09 @ 08:29:35
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå! Kikar in och vill önska en trevlig fredag! Något skoj du ska göra ikväll??

2009-10-09 @ 13:08:20
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0