NEJ!!

..Min magkatarr (eller va det nu är) har kommit tillbaka igen. Jag gick runt här hemma igår, i hela 10 timmar(!) med hemska smärtor i magen. Man hoppas ju hela tiden att det ska släppa för jag vill INTE sätta min fot på akuten igen. Jag har ju redan varit där 2 gånger och det är samma visa varje gång. "Du har antagligen magkatarr, jag skriver ut ett recept som du kan hämta på apoteket.." *suck*

Läste på den broschyren som man får till medicinen.. " Om symtomen inte har försvunnit efter att du tagit Omeprazol Mylan under 14 dagar i sträck, bör du kontakta läkare, eftersom dina besvär kan ha annan orsak."

och nu är jag inne på min 3:e burk!

Jag blir så otroligt trött på alla läkare som bara antar saker och ting hela tiden och inte gör någon ordentlig undersökning. Så här ska man väl inte behöva ha det och varför måste man alltid behöva kämpa så för att få någon hjälp. Tror dem mig inte? Det var precis likadant när jag hade mitt diskbråck. Jag vet inte hur många gånger jag sökte hjälp innan jag kollapsade här hemma och det då visade sig att jag hade ett stort j*vla diskbråck som hade spruckit i ryggen. Bajs på er!

Blev mycket tråkigheter här nu men så är det ibland och då är det himla skönt att ha sin lilla blogg. Känner man att man behöver få saker och ting ur sig kan man alltid vända sig hit och man slipper känna att man tjatar hål i någons huvud :) För det är ju frivilligt att läsa, eller hur!? ;) Hoppas att ni har haft en riktigt trevlig helg. Nu ska jag ge mig ut och gå en sväng i det fina vädret.


Kram på Er

 



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0