God Morgon!

Flög upp ur sängen klockan 8 imorse av att det plingade på dörren. Springer upp och kollar i kikhålet. Utanför står en förträffligt stilig karl. Haha, jag springer in och sätter på mig ett par brallor (ja, alltså jag hade redan överdelen) Mina ventiler i kök och badrum ska tydligen bytas ut + att jag ska få en ny köksfläkt. Hell yeah! Jag skulle tydligen ha fått en lapp av Hfab, men det va ju lääänge sen och dessutom har dom redan varit här en gång, trodde de va klara :)

Gääääsp!

Tänkte jag skulle skrivit här igår men jag va helt död efter lördagen så jag rååkade hamnade på soffan istället :) Alla mina närmsta vänner var här hos mig i lördags och totalt så blev vi 13 stycken. Helt jävla underbart va det att ha alla här samtidigt! Jag är så lyckligt lottad som har så många fina vänner ♥ Tack så hemskt mycket alla inblandade, hoppas ni hade lika trevligt som jag hade :) Jag lägger upp ett litet inlägg senare idag med några bilder för den som vill se..


Ha det bra nu! 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0