Ultraljud

God Morgon! Vid 08.10 imorse cyklade jag bort till Nyhems vårdcentral och gjorde det där ultraljudet som jag nämnt tidigare. Det gick bra. Ganska häftigt det där ändå. Läkaren visade mig på skärmen vad som va vad men jag tyckte nog att det mesta såg likadant ut där på skärmen.

Han hittade vad som var fel. Inte konstigt att jag har haft ont! Mamma, du hade rätt hela tiden. Tänk om de gjort en ordentlig undersökning med en gång, då hade jag kanske sluppit alla "onödiga" timmar med ont. Nu vet jag inte riktigt vad som kommer hända mer än att min läkare kommer ta kontakt med mig nu i dagarna.

Så..Hoppas allt är bra med er, vilka ni än är =) Torsdag idag, snart helg och det ska la bli skönt! På lördag blir det lite festligheter hemma hos Debbie & Stefan och inte kan man göra annat än att se fram emot det =)
Nu ska jag faktiskt lägga mig ner och vila en stund, känner att jag behöver det. Vi hörs kanske sen!

                                                                   

                                Denna är till dig Debbie!

 

 


Kommentarer
Postat av: debbie

å,jag tackar för svampen och ser fram emot att träffa dig på lördag.pussar på gumman.

2009-10-29 @ 16:56:29
Postat av: Monica

Hej Sara! Vad är det för fel på din mage? Vad har hänt? Kram !

2009-11-06 @ 14:49:54
URL: http://monicanord.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0