K Ä R L E K

Klockan börjar närma sig 01.00 och här sitter jag, pigg som en iller! Har varit hemma i Skedala större delen utav helgen och landade här i min lägenhet för någon timme sedan. Meen nu saknar jag dem redan, hihi. Min alldeles underbara familj ♥ Det är alltid ni som driver mig och det är alltid hos er jag hämtar mina krafter. Jag älskar er något så in i vassen!

När jag öppnade dörren till min lägenhet innan så var det första jag såg en baota hög med reklam men skymtade också ett orange kuvert mitt däribland allt. Eftersom brev inte tillhör vanligheten (iaf inte den sorts brev, hehe) blev jag ju givetvis väldigt nyfiken och öppnade mitt oranga brev. Det var från mina grannar där hemma i Skedala som hade skrivit ett litet brev till mig. Jag blev så rörd när jag läste vad dem hade skrivit. Eftersom jag gjort "besök" hos dem sedan jag var 4-5 år gammal har dem blivit som extra mor/farföräldrer till mig. Dem har inga egna barn så jag kan tänka mig att jag förgyllde stunder i deras liv. I brevet skrev de bl a att de inte kan förstå vart all tid tagit vägen och att de tycker att det är så roligt att få se att jag blivit vuxen. Längst ner stog det: " Vi önskar dig allt gott i livet ta vara på varje dag för tiden bara rusar iväg." :')

Idag kära vänner....svämmar jag nästan över av kärlek ♥






Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0