Barcelona

Senaste nytt...Satt igår och sökte jobb...i Barcelona! Har en vän som bor där borta och jobbar på samma svenska företag som jag nu har sökt. Så ska nu skriva ytterligare ett CV, på engelska(!) för att öka mina chanser något tänkte jag. Phuh! Blir inte lätt men ska säkert gå bra! =)
Jag känner att ska jag göra något sånt här så finns det ju ingen bättre tidpunkt i mitt liv än just nu, då jag varken har något jobb, lägenhet eller pojkvän som binder mig här. Dessutom börjar jag bli galen över att bara gå hemma och inte göra någonting. Det som binder mig här är min älskade Wilma ♥ Tror säkerligen att hon klarar sig utmärkt utan sin matte över sommaren, då hon har en hel drös med människor runt omkring henne som älskar henne! Vi får se, söka kan man ju alltid! =)


     
      
Inte helt fel att mötas av denna syn!




 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0