Fredagkväll

Fredagsmys med pizza och film..Så var det i alla fall tänkt ända fram tills jag fick värsta kramperna i magen! Eller magen är det ju inte, sitter liksom mycket högre upp. Men va fasen kallar man det då? Ääh det får bli magen.. Jaja det är i alla fall samma som jag har haft tidigare. FAN va ont det gör, tror jag ska dö! Så nu sitter jag här, helt slut i hela kroppen eftersom jag spänt mig så himla mycket. Så tänkte nu göra mig en kopp te och kryper sen ner i sängen..Stackars mig, höhö


Hoppas ni har en riktigt trevlig fredagskväll i alla fall. Ta det lugnt med spriten vänner!

Kram Sara







Jävla skit, fick värsta fläcken på min nya vita sko igår! Höhö
 
Men fick bort den med mammas fläckborttagningsmedel!
God bless fläckborttagningsmedel! =)


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0