Läkarbesök

Imorse så var jag hos doktorn och fick göra lite roliga undersökningar. Eller inte! Sura uppstötningar i något som heter magmunsöppningen och troligtvis en liten muskelinflamation på samma ställe har jag lyckats få. Var inget farligt men gör något så förbaskat ont! Fick även ta ett blodprov, jag som verkligen hatar blodprov!! Ihhh! Sa till sjuksköterskan att jag lätt blir yr och fick då lägga mig lite smått ner. Gick skit bra faktiskt, tills jag var färdig och hon började vifta med rören som hon fyllt med blod! AAhhh. Sen va det ju kört! =P

Har varit sjuukt trött idag och sovit jätte mycket. Tänkte lägga mig nu, så får hoppas att jag kan somna =)



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0