I'm in love..

Hej kära vänner!

Vet ni vad...Jag har blivit en morgon människa! Eller inte..Vaknade i alla fall 7.30 nu imorse, helt klarvaken och kunde inte somna om. Måste ju vara för att jag var uppe så himlans tidigt igår. Känns ju bra faktiskt, känns onödigt att gå och lägga sig nu för har en känsla av att jag kan sova gaanska länge till då! =)

Nähepp, här ska det fixas! Fast med vad det vet jag inte men kommer säkert på något!

Och veeeeet ni vaaaad....För ovanlighetens skull så va jag inne och kikade efter lägenhet på Hfab idag och hittade faktiskt en som jag jätte gärna vill ha! Det va mig ett jävla tjat! Jag vet, haha! Är en liten 2:a på 56 m2...
Balkong: Ja!
Kök: Ja! 
Badkar: Ja!

I´m in looove in a fairyt...*sjunger*
Den ända nackdelen som jag kan komma på är att lägenheten ligger på 3:e våningen vilket säkert inte vore några problem för mig, höhö! Jag tänker mer på min kära Wilma så att hennes lilla kropp inte tar skada av alla trappor. Ska höra med en veterinär om det nu blir aktuellt tänkte jag. Säger dem att det inte är bra för henne, tar jag den givetvis inte! 



Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag börja med att ta en kopp te och sätta mig framför tv:n tror jag =)


Have a Nice day ♥


 

Kommentarer
Postat av: Cissi

åh vad kul :D Vart ligger den?

2009-05-27 @ 21:26:35
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: sara

Sv: Denna ligger också på linehed, Slättvägen =) Tror dock inte jag får den..Men men =)

2009-05-27 @ 22:36:08

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0