Äntligen!

Heeybabeeribaa!

Hoppas ni haft en mysig tisdagskväll! (för det är väl tisdag idag?) Tihi. Har ingen riktig koll på dagarna längre men blir väl lite så nu när man är arbetslös antar jag. Festade till det lite med pizza nu ikväll och efter det fick det bli en liten kvällsrunda med Wilma, som för övrigt är dålig i magen och ligger här och pruttar var och varannan minut..Synd att jag inte hade mitt fisspray här, det som jag fick av Cissi när jag fyllde år. Haha!

Och så äntligen blir jag av med den förbaskade lägenheten! Den 18:e juni lämnar jag den ifrån mig och det ska bli så jäkla skönt faktiskt med tanke på att jag inte alls trivs där. Det hela har väl att göra med grannarna som aldrig gav mig och Wilma en vettig chans. Fy på er! 
Så...Nu flyttar jag hem till mamma & pappa igen tills jag hittar något billigare. Frågan är ju bara vart jag ska göra av alla mina grejer men det löser sig alltid!




Nu ska jag hoppa ner i sängen, ska upp tidigt imorgon..

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0