Helgen

I fredags hade jag tänkt mig en lugn hemma kväll men så blev det inte! Hahaa =) Bestämde mig för att följa med Dex och Cissi hem till Emelie, vilket jag gjorde j*vligt rätt i! Vi kollade gamla bilder och filmer från förr, när vi gick på Östergård, haha! Tjabbade, drack och hade allmänt trevligt och hamnade sen på B&B eller Bobban som ni säger =D Emelie visade sin jätte fina och nygjorda tatuering på foten. Hon och Paulina har likadana, så hiimla fint tycker jag =) Fy fasen så roligt jag hade! Tack tjejer, det måste vi göra om snart! ♥

Debbie och Stefan hade sin inflyttningsfest i lördags och givetvis hade jag jätte trevligt där med. Debbie tyckte om lilla snigeln..Så mycket att hon faktiskt hade tänkt köpa sig en några dagar tidigare. Tossigt! =)
En lite mindre rolig grej som hände under kvällen var att jag fick höra en del saker om en person som jag tycker lite om och måste säga att jag blev myyyycket besviken! Men men..

Idag har inte hänt så jätte mycket..Var på en gudtjänst idag som började kl 10.00. Japp, brukar faktiskt göra det på söndagar ibland..Härligt att bara sitta där i kyrkan och...Haha, eller inte! Jag var på en konfirmation som varade i hela 2 timmar. Aahh, så tråkigt det var! Förlåt lilla kusin, du var i alla fall jätte duktig! =)




Nu..Dags att krypa till korgs!

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv sara! helt jävla lovely! o de bästa var när du ramlade!! :) på cyklarna!

2009-05-11 @ 11:10:31
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0