Söndag och...

aningens sleten efter gårdagens alla bravader..Kvällen spenderades hemma hos Vanessa och hennes Benny som fyllde 25 (och jag som trodde att han fyllde 22, haha) Efter en mycket trevlig kväll hemma hos dem brummade vi sen in till stan och satte oss på Bulls. Kvällen avslutades på B&B men jag säger då det! Det var nån j*vla techno snubbe som spelade hela kvällen och folk skuttade ju runt på dansgolvet som infödingar! Hoppade lite jag med men tröttnade rätt fort! =) Jag har verkligen inget emot techno men en heeel kväll? Njaa..
Blev hur som helst inte särskilt långvarigt utav åkte hem med min snälla kusin som körde mig hem. Tack, tack, tack! ♥

Har inte alls gjort särskilt mycket idag..Var och hälsade på min kära lilla mormor (mommo) innan idag. Fikade lite och hjälpte henne med ett par gardiner. Hihi lilla mommo! Jag tycker så himla mycket om min mommo! ♥



Nu är det läggdags..

Sussa sött!



 

Scchåååål..!! =)


 


 


Kommentarer
Postat av: Paulina

ja man blev lätt lite trött på den där technon :)

2009-05-19 @ 16:30:09
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0