Photoshop!?Öhh

Kom nyss innanför dörr´n efter en liten kvällsrunda med Wilma. Lycklig blev jag när jag hittade några ynka liljekonvaljer lite i en buske sådär. Plockade med mig dem hem och vad tror ni inte står på köksbordet när jag kommer hem? Jo! En hel jäkla drös med liljekonvaljer som lillbrorsan redan varit ute och plockat! YES! Haha, nu doftar här i alla fall ljuuuuvligt i vårt hem =)
 
Sen var det ju det här med photoshop..Idag har jag suttit och försökt förstå mig på hur man lyckas göra en sån där tjusig header som alla har. Det verkar ju vara helt hopplöst, jag fattar verkligen inte, haha! Det vill sig inte så jag får ha kvar min fina ett tag till =) 


En grej som är lite rolig, som förgyller min vardag lite...Jag ser hjärtan nästan överallt och nu när jag skulle börja äta på min macka, titta vad jag hittade! Hihi




Nu ska jag ta och äta upp min macka sen måste jag hoppa ner i sängen. Ska upp tidigt imorgon och titta på lägenheten
som jag berättat om tidigare =)


God Natt ♥





 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0