Ny vecka- Nya tag

Måndag igen..Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför mitt fönstret. Myyys! Sitter flitigt och söker arbete men känns ganska hopplöst på den fronten just nu..Om man skulle sätta sig framför skolbänken igen? Tanken har slagit mig många gånger men den stora frågan är ju till vad i såna fall..Vi får se =)

Vad tyckte ni förresten om Eurovision i lördes? Tyckte ni att det var rätt låt som vann?
Det var lite kul..Satt i bilen på väg hem en kväll när de spelade låten som vann i lördags på radion och kom ihåg att jag tänkte - Va fan e detta för låt? Den är ju riktigt bra! Hur fasen ska jag få reda på va denna heter? Men det blev inte så svårt..Så absolut tyckte jag att rätt låt vann men det är ju jag det! =)


Nu ska jag sätta mig framför tv:n med en kopp te och bara myysa..

Ha det!


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0