Magkatarr?

Lite uppdatering så här efter helgen skadar nog inte =) Fredagen blev lugn, tänkte först att jag skulle hyra mig en film men kunde inte bestämma mig för vilken och hittade dessutom ingen som verkade bra, så det fick vänta en aning. Någon som sitter med ett bra filmtips kanske? =)

I lördags var jag hemma hos mina kära vänner Debbie & Stefan som precis flyttat ihop och har nu värsta fina lägenheten! Är inte alls avundsjuk! Grattis mina kära små plommon! ♥ Var grymt kul och träffa Debbie igen. Spelar ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna vi ses, det är alltid detsamma. Pratar om allt och har samma knäppa humor! Haha. Det är det som gör henne till min bästa vän ♥


Så sant..Har inte nämnt det här innan men jag har under ungefär en månads tid haft jätte besvär med min mage. Får liksom anfall med nästan outhärdlig smärta som sitter i 5-15 minuter. Smärtan sitter i mellangärdet och strålar utåt brösten. Fick ett sånt där j*vla anfall i morse och fick åka upp till akuten men de visste inte vad de var, antagligen magkatarr. Usch, känns inte bra när man inte vet va de är. Någon kanske känner igen symptomen? Ska ringa läkaren imorgon igen så blir de la någon undersökning. Suck, vilken otur jag ska ha jämnt!




Nu ska jag knata bort till mamma. Brukar sitta i hennes säng vi två och ha lite tjejsnack hon och jag =)

God natt på Er! ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0