Hem ljuva hem

Heeeej kära vänner!

Nu är jag hemma igen efter en helt underbar vecka med massor av sol, bad, shopping och nya vänner =) Jag har haft det hur bra som helst och har varit med om både det ena och det andra, haha. En mycket händelserik vecka och absolut en resa jag aldrig kommer att glömma!

Personalen på hotellet där vi bodde var helt fantastiskt underbara! När mamma fyllde 50 så erbjöd dem sig at hjälpa oss med att överraska henne. Kvällen till ära hade de ordnat jätte vackra blommor och tårta till oss och just den här kvällen så var det  även ett band som spelade. Åh, lilla mamma som inte anade något blev så himla rörd så hon satt och grät ♥ Jag blev också rörd, har aldrig sett mamma så lycklig! =) Den bästa födelsedagen hon någonsin hade haft sa hon. En sak som är säker. Jag ska dit igen och det snart! Längtar redan tillbaka! =)

Hur har ni haft det här i Sverige då? Hörde misann att vädret inte varit fy skam här heller. Så himla härligt! =)


Nu ska jag ut och hjälpa pappa med grillen, yummie! Grillat är bäst! Sedan blir det kanske minigolf med tjejerna ikväll. Är fortfarande jätte seg efter resan men hade varit jätte kul att träffa mina kära vänner =)

Ha det fint och njut av värmen!

Kramar


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0