Härliga torsdag!!

Idag kära vänner gick jag upp i tid för en gång skull eftersom jag var inbokad på ett uppföljningsbesök hos arbetsförmedligen. Mindre roligt men sånt som måste göras om man ska få sin a-kassa. Hämtade därefter ut min medicin och passade även på att gå inom caféet där jag jobbat 2 ggr nu. Gratis! Sa till honom att om jag ska jobba där mer, så vill jag faktiskt ha lön! Haha, vet inte om han fattade vad jag sa och att jag menade allvar men det återstår att se =) Kändes skönt att ha sagt det i alla fall!

Så idag har det varit en sån dag då jag har fixat med sånt som jag skjutit upp för att jag inte orkat/ hunnit ta tag i det tidigare och fy faen så härligt det känns!

På lördag ska jag hem till Debbie...Debbie och Stefan va det numera ja =) De ska ha inflyttningsfest och jag hade lite smått panik för jag visste inte alls vad jag skulle ge dem i inflyttningspresent. Tills jag kom in på Lagerhouse! Där på en hylla stog han. Helt perfekt till Debbies efterlängtade balkong med massa blommor! Se bild nedan.
Ska fixa en grej till men den visar jag kanske imorgon =)


 
 
Visst är den söt!? =)




Eftersom jag passerade Gina Tricot på vägen så kuuuunde jag ju inte låta bli att gå inom där också..Hittade en jätte fin myselipys kofta och en turkos klänning, som jag tänkte inviga nu på lördag! Kanske visar mina fynd senare =)




Nu ska jag tvätta golvet! Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe sicken söt snigel :P

Hoppas du får det skoj ikväll :)

2009-05-09 @ 14:56:54

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0