Lyckad torsdag!

Hej Vänner!

Hoppas att ni har haft en riktigt mysig fredagkväll. Många av er har väl haft en ganska härlig arbetsvecka och bara jobbat 4 dagar denna vecka och vissa kanske till och med bara 3! Härligt! Åh jag vill också ha ett jobb att gå till, det är ju så hiimla tjatigt att bara gå hemma och inte göra någonting! Men men, den som väntar på någonting gott... =)
  
Igår blev det minsann ännu en lyckad kväll på Fox and Ancher´s karaoke! Men trevligast måste nog säga att jag hade hos min kära vän Cissi, där vi tjabbade, grillade i Cissi fräsiga grill och drack öl (ja minsann) =) Riktigt bortskämd blev jag igår av mina fina vänner! Stor kram till er! ♥ 

 
Här kommer lite bilder från kvällen för den som är intresserad..






                        Har man inget förkläde kan man alltid göra sig ett! =)
 
                                                      Myyyys! ♥
 
                                                Modiga vänner på scen!                                                      
                                                                                                                                                        



Avslutar med denna mysiga bild! Tjohej!








Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0