3 veckor kvar!

Vilket skönt väder det har varit idag! Var ute och gick med Wilma innan och blev riktigt varm fastän jag inte hade någon jacka, bara min "tjockis" tröja =) När jag kom hem gick jag ut och satte jag mig i en solstol och solen värme jätte skönt i ansiktet, fick allt lite färg tror jag minsann..men bara liite. Tittade på de små myrorna som sprang runt och kånkade på en massa grejer, hihi. 

På tala om värme, idag är det exakt 3 veckor dagar kvar tills jag och min familj åker till Turkiet! Jag blir så himla glad när jag tänker på att vi ska dit. Wohooo! Vi har ju aldrig varit på något större äventyr tillsammans med tanke på att vi är så många men nu jäklar! Mamma fyller 50 när vi är där nere så det blir nog en födelsedag hon sent kommer glömma! Undrar om jag kan få pappa att dansa lite turkisk dans för henne, jag menar hon fyller ju faktiskt år! =) Haha, nej det kan jag nog glömma. Alanya heter staden som vi ska till och är tydligen en rätt så populär reseort, någon som har varit där kanske?

Sitter och tittar lite i tax-free katalogen, tänkte man kanske kunde passa på och köpa sig en god parfym men hur ska man kunna bestämma sig för vilken? Det finns ju så många goda =)



 


 

Några godingar!




 

Vi får se vilken det blir, jag har ju ett litet tag kvar på mig att fundera =) Händer annars ikväll? Klockan är ju redan kvart över åtta så för min del får det nog bli lite te och macka sedan kvällspromenad med Wilma.

Ha en fin kväll! Kram Sara

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0