Lördags

Nu har det varit tyst här i några dagar, anledningen till det är att jag åkte på något mystisk litet virus och har inte alls mått bra. Det började i torsdags förra veckan och trodde ju då inte att jag skulle hinna bli bättre tills på lördagen, då jag skulle ha min fest. Blev lite bättre under fredagen och bestämde mig för att hålla mig till planerna, så 11 st var vi hemma i min lilla lägenhet =) Jag blev så himla glad att så många kunde komma! Nästan alla kom faktiskt nu när jag tänker efter, alla utom en. Jag gick verkligen in för detta, hade sett fram emot att få bjuda hem sina vänner på lite festligheter så länge. Kanske gick in lite väl hårt, då jag kände mig lite yr och hängig senare under kvällen. Blev en kort runda på stan för min del då jag kände att något var galet, antagligen mitt lilla virus som var på ingång igen, så jag blev tvungen att knata hem.
Annars hade jag super trevligt hela kvällen, vi spelade spel, skrattade, drack, åt och pratade en massa. Så det var en lyckad kväll minst sagt måste jag säga. Tack alla för de fina presenterna och för den fina sången, himla mysigt, haha! ♥

Jag mår lite bättre idag men känner ändå att jag får ta det lilla lugna så jag hinner bli helt frisk tills vi åker till Turkiet! Det är ju bara 16 dagar kvar nu! =)
Nu ska jag ta en panodil känner jag, sedan blir det vila, vila åter vila. Kul va!?


Ha en fortsatt trevlig dag, så hörs vi kanske senare!
Kram kram






   

Så här mycket gott fanns det hemma hos mig i lördags =)



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0