Måndag

Måndag, måndag, måndag...Tycker måndagar är rätt tjatiga faktiskt, känns liksom segt och jobbigt och en väldans lång tid kvar till nästa helg =) Har inte särskilt mycket att skriva om idag eftersom jag mest tagit det lugnt och laddat upp inför morgondagen, weeeii. 

Jag var inne en runda i stan med min lilla syster tidigare idag och fixade det sista inför resan. Letade bl a efter en bikini till henne, vilket verkligen inte var det lättaste vill jag lova, tihi ♥ Roligt va det i alla fall och hittade till slut en jätte söt en! Själv så hittade jag ett himla tjusigt linne på Gina Tricot som helt klart får följa med i resväskan imorgon =)


Nu blir det lite te för min del! Vi hörs imorgon!

Ha´t fiiint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh va roligt =) jag var där förra året, helt fantastiskt! hoppas resan din blir bra:D

2009-04-20 @ 23:25:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0