Pollenallergi

Hejsan! Hur har ni haft det idag? Jag har inte alls gjort särskilt mycket idag och har därför inte heller haft så mycket att skriva om. Sitter och läser lite om pollenallergi eftersom jag känner hur det börjar klia lite i ögonen. Halland är tydligen en utav delarna i landet där pollenallergin börjar väldigt tidigt. Redan i slutet av januari började pollensäsongen men jag har ondast av den när björkarna börjar slå ut, dvs lite senare på våren. Himla jobbigt är det. Har fått allergin nu på senare år. Visste ni förresten att pollenallergi är medfödd och ärftlig? Dyker oftas upp i skolålder för att sedan följa med en i resten av livet. Fy tusan! Tur att det finns medicin! Har du också ont av pollenallergi kanske? Vissa har ju mer ont av det än andra. Lider verkligen med er som har extrem allergi och knappt kan gå ut..

Nu ska jag ta och gå ut med Wilma som står här och ser kissenödig ut, sedan blir det en antagligen en kopp te framför tv:n =) Ha en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: cissi

usch ja! Pollenallergi är fasen inte roligt, jag har både kli i ögonen och snuva.. Nyser hela tiden.. Jobbigt =(

2009-04-18 @ 16:50:06
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0