Långfredagen

Hej på Er!

Det gick riktigt bra igår när jag var och pratade jobb, faktiskt så bra att jag ska dit nu på måndag igen och prova på lite grann, kul va!? =) Sedan får vi väl se om jag lyckas få jobbet men det känns bra, har ju lyckats ta mig en bit på vägen iaf.

Igår blev det faktiskt lite utgång också för min del, följde med ett par kompisar på karaoken, på Mårtensson. Jätte kul hade jag. En sån stämmning det var! =) Alla sjöng och var glada! Det ska jag lätt göra om!

Så idag har jag varit lite små sliten och aningens hes efter gårdagen men med tanke på det fina vädret åkte jag och mina bröder ner till stranden med Wilma och gick där ett tag. Oj, vad hon busade! Tänkte visa er lite bilder sen på den lilla spjuvern!


Kramar

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0