Onsdag

Jag kom hem för inte så länge sedan så jag har precis fått i mig lite mat och sitter nu här, helt slut framför min lilla dator. Det märks ju verkligen att man inte är van att jobba! Haha. Tog mig lite sovmorgon (idag med) men vaknade av att mobilen ringde, det var från "jobbet" De undrade om jag kunde komma om en halvtimma dvs 3 timmar tidigare än vad vi hade sagt. Eehh, där satt jag rakt upp och ner i min säng helt nyvaken men sa till slut att jag kunde komma vid 2, någon måtta får det ju faktiskt vara =) Så någon stängning blev det inte för min del idag men jag och en tjej som jobbar där hade lite kaffe "skola" och gick igenom alla kaffesorter. Förhoppningsvis så fastnade några stycken men som ni säkert vet så finns det ju en väldans massa olika kaffe och kaffedrinkar, så det finns ju verkligen att lära sig om man säger så. Mamma var inne som hastigast för att spana in mig och för att se hur jag hade det, ploppade upp från ingenstans med värsta leendet över hela ansiktet och vi bytte några ord. Sedan försvann hon lika kvickt igen. Haha, hon är för go!

Fick värsta rycket i natt! Jag kunde inte sova och klockan var väl runt 1 kanske. Gick förbi köket och såg värsta berget med disk så jag ställde mig och började diska. En timme senare var jag färdig i köket, då jag hade diskat, putsat och fixat en massa. Ganska bra faktiskt, somnade som en stock sen!


Vad händer annars ikväll? Klockan är ju redan 9 men ska allt kika om det inte kommer någon bra film eller så..
Vi hörs!

Take care! ♥


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0