Farväl ♥

Var och skulle lämna in min kamera som hade gått sönder (trodde jag) tidigare idag. Så himla pinsamt! Jag berättade vad som var fel, så tog hon kameran, tog ut mina batteri och satte i nya. Vips så funkade den! Hihi. Eftersom jag fick de  2 batterina förra gången jag lämnade den på lagning så antog jag ju att de va fulladdade. Men icke! Fick hur som helst tillbaka min kamera vilket var himla bra =)

Fick en jätte tråkig nyhet igår. Min kära "vän" ska inte stanna kvar här i Sverige. Så himla tråkigt det känns. Vi gick och fikade och pratade en massa, träffades antagligen för sista gången idag =(
Lite roligare blev det iaf när vi skulle lämna cafét, då mannen som jag pratade med igår angående jobb sa att han gärna skulle vilja träffa mig imorgon, så ska dit en sväng imorgon.


Nu ska jag iväg! Ha det så bra!

Kramar


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0