Sista inlägget ut...

innan jag pyser till Turkiet och snacka om att jag är uppe i varv nu alltså! Haha.Kom ut ur duschen för en stund sedan så nu sitter jag och fixar mina naglar så de blir lite semester fina =) Mina kära morbröder kommer och hämtar oss klockan 3 i natt och kör oss då till Landvettern där flyget sedan går vid 7. Snälla dem är! ♥ Ska försöka få mig lite sömn innan dess men blir nog inte så lätt =)

Tänkte passa på att önska er som läser (även om ni inte är särkilt många) hihi, en riktigt trevlig vecka!
Så hörs vi när jag kommer hem och lägger då upp bilder från resan!
Ha det så fint!


Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: cissi

Hoppas du har det trevligt nere hos turkarna :D haha Och sola och bada nu mkt :D Så ses vi när du kommit hem igen =) Puss cissi

2009-04-23 @ 20:33:13
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0