Pappas födelsedag!

Vääldans vad jag är uppe tidigt idag! Smyger omkring här hemma för att inte väcka pappa som fyller 45 idag. Blir svårt med tanke på att han brukar vara uppe rätt tidigt och hamra och ha sig, haha.
Tänkte i alla fall ta och göra iordning frukost till honom nu och under tiden som kaffet blir klart, så ska jag försöka få liv i de andra. Ska bli intressant blir nog en del sura miner till en början om jag känner de små blåbären rätt! =)

Ska hämta vovvarna på pensionatet vid 11. Hoppas det har gått bra för dem! Jäklar vad jag har saknat Wilma, särskilt igår när jag skulle sova. Ska bli såå härligt att träffa henne igen, min lilla bäver. För er som undrar så har jag typ 100 olika smeknamn på Wilma. Kärt barn har många namn antar jag.


Nu ska jag fixa vidare..

Ha det fint!




Ett stort Grattis på födelsedagen älskade lilla pappa ♥



Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0