Fy tusan..

Ligger här rakt upp och ner i min säng med näsdukar och halstabletter i högsta hugg. Av och på med täcket för att man inte kan bestämma sig för om man fryser eller inte. Ja..Ni vet säkert hur det är.
Åkte in till stan tidigare idag för att fixa lite inför lördag, då det är tänkt att jag ska ha lite födelsedagsfest men får se hur det blir med det nu. Jag hoppas verkligen att jag hinner bli bättre tills dess, det är ju redan torsdag idag men det ska nog ordna sig, får hoppas på det bästa! =) Innan detta hemska lilla virus visade sig travade jag runt på stan och tittade lite i affärer. Hittade en orange liknande klänning inne på H&M med ett axelband, jätte söt speciellt nu till sommaren när man får lite färg. Så den rackaren fick följa med mig hem! =)

Skulle hem till Cissi idag egentligen. Skulle träffas ett par stycken i hennes lägenhet och ha en sk "ljuskväll" där man kunde köpa ljus med en olika tillbehör av en som kom och sålde. Synd att jag missade det, jag gillar ju sånt. Dessutom ville jag ju så gärna se Cissis nya lägenhet men det får bli en annan gång, fick stanna hemma och vila istället.

Hoppas allt är bra med er iaf! Ska ta mig en kopp te nu innan jag kryper ner i sängen, hoppas att den gör susen!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0