Härliga lördag!

Hiiimla härligt väder idag, riktigt varmt ute minsann! Har städat färdigt mitt rum nu så bestämde mig för att ta en liten paus innan jag fortsätter där ute. Suck! Lovade mamma att putsa fönsterna, så man får la offra nån timme där. Vad gör man? De andra små rumpnissarna här hemma gör ju inte särskilt mycket =)

Råkade ut för en liten olycka igår ja typiskt nog. Sparkade boll med Wilma och av misstag när vi båda jagade bollen fick jag hennes stora huggtand på min cp knöl, på foten. FY FAN va ont det gjorde! Satt med is hur länge som helst men är fortfarande svullet och dant. Värsta blodblåsan blev det. Iiihhh, läskigt! Ska man ta sönder den eller vad ska man göra, huuh, jag har inte en aning.

Jahopp, tomt är det här hemma nu. Var och lämnade Wilma och den gamle på pensionatet innan. De ska vara där över natten för att skolas in, hihi, gulligt! Låter som om man pratar om små dagisbarn. Saknar dem redan! Hämtar dem vid 11imorgon igen men på tisdag lämnar vi dem där i en heeel vecka! Hur ska jag klara mig utan min Wilmer så länge ♥


Nu gott folk blir det fönsterputsning!
Hej Svejs!


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0